Brand audit a doporučení pro vybranou značku – Radek Adam Divila
Radek Adam Divila
Bachelor's thesis
Brand audit a doporučení pro vybranou značku
Brand audit and recommendations for the selected brand
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá brand auditem a doporučeními pro vybranou značku. Obsahem práce je představení pojmů marketing, značka, a audit a následně analýza situace vybraného podniku. Cílem výzkumu bylo zjistit, jak se na podnik společnost dívá a co si ve spojení se značkou podniku představí. Výzkum byl proveden metodou kvantitativního výzkumu, konkrétně dotazníkového šetření. V závěru práce jsou …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with brand audit and recommendations for the selected brand. The content of the thesis is an introduction to the terms marketing, brand, and audit, followed by an analysis of the situation of the selected company. The research aimed to discover how society views the company and what it imagines in connection with the company’s brand. The research was conducted using a quantitive …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2024
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/giqnw/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 5. 2024
- Supervisor: Ing. Ladislav Pátík, Ph.D.
- Reader: Ing. Helena Cetlová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DIVILA, Radek Adam. \textit{Brand audit a doporučení pro vybranou značku}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2024. Available from: https://theses.cz/id/eybm67/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Economics and Enterprise Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Marketing finančních služeb
Jana Domináková -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media.
Yana Sudakova -
Globální značka a její vliv na chování spotřebitele
Anastasiia Kalchenko -
Marketingová strategie značky, Značka pánských oděvů Stones od společnosti Steilmann Praha.
David Pařez -
Baťa - výzkum postavení značky
Petr Dlouhý -
Vybraná značka kvality v turismu
Magdaléna SEDLÁČKOVÁ -
Marketingový výzkum a analýza spotřebitelského vnímání privátních značek
Jan Ziegelbauer -
Marketingový výzkum značek běžecké obuvi dle druhů běžeckých akcí konaných v České republice
Jana Křížová