Brand audit a doporučení pro vybranou značku – Radek Adam Divila
Radek Adam Divila
Bakalářská práce
Brand audit a doporučení pro vybranou značku
Brand audit and recommendations for the selected brand
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá brand auditem a doporučeními pro vybranou značku. Obsahem práce je představení pojmů marketing, značka, a audit a následně analýza situace vybraného podniku. Cílem výzkumu bylo zjistit, jak se na podnik společnost dívá a co si ve spojení se značkou podniku představí. Výzkum byl proveden metodou kvantitativního výzkumu, konkrétně dotazníkového šetření. V závěru práce jsou …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with brand audit and recommendations for the selected brand. The content of the thesis is an introduction to the terms marketing, brand, and audit, followed by an analysis of the situation of the selected company. The research aimed to discover how society views the company and what it imagines in connection with the company’s brand. The research was conducted using a quantitive …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/giqnw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2024
- Vedoucí: Ing. Ladislav Pátík, Ph.D.
- Oponent: Ing. Helena Cetlová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management podniku / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketing finančních služeb
Jana Domináková -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media.
Yana Sudakova -
Globální značka a její vliv na chování spotřebitele
Anastasiia Kalchenko -
Marketingová strategie značky, Značka pánských oděvů Stones od společnosti Steilmann Praha.
David Pařez -
Baťa - výzkum postavení značky
Petr Dlouhý -
Vybraná značka kvality v turismu
Magdaléna SEDLÁČKOVÁ -
Marketingový výzkum a analýza spotřebitelského vnímání privátních značek
Jan Ziegelbauer -
Výzkum hodnoty značky Nike z hlediska osobnosti značky
Lucie Štěpánová