Václav Stříteský

Disertační práce

Marketingový význam ženských a mužských rolí

Marketing importance of gender roles
Anotace:
Tato disertační práce se zabývá problematikou ženských a mužských rolí a jejich významem pro marketing na spotřebních trzích. Práce vychází z obecné premisy, že role mužů a žen jsou dynamické, adaptivní a může docházet k tendencím jejich sbližování. Jelikož ženské a mužské role patří mezi kulturní a sociální predispozice, jejich znalost lze považovat za jeden z výrazných předpokladů úspěšné marketingové …více
Abstract:
This thesis deals with gender roles and their importance for marketing on consumer markets. This thesis is based on the general premise that gender roles are dynamic, adaptive, and there may be trends of convergence. Since gender roles are ranked among cultural and social predispositions of consumers, their knowledge can be regarded as one of the major prerequisites of successful marketing orientation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 10. 2007

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 3. 2010
  • Vedoucí: Jan Koudelka
  • Oponent: Hilda Bártová, Stanislava Grosová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/27950