Specifické formy cestovního ruchu – Anna Havránková
Anna Havránková
Bakalářská práce
Specifické formy cestovního ruchu
Specific forms of tourism
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá specifickými formami cestovního ruchu, zvláště pak zážitkovým cestovním ruchem. Teoretická část práce zahrnuje popis specifických forem cestovního ruchu v České republice, v Evropě a ve světě. Následně jsou zde představeny nové trendy specifických forem cestovního ruchu. První část bakalářské práce je ukončena vlastním návrhem dalších specifických forem cestovního ruchu, …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with specific forms of tourism, especially with adventure tourism. The theoretical part contains a description of specific forms of tourism in the Czech Republic, in Europe and all around the world. Subsequently, there are presented new trends in specific forms of tourism. The first part of the bachelor thesis is concluded with its own design of some other specific forms of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jaroslava Syrovátková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Havránková, Anna. Specifické formy cestovního ruchu. Liberec, 2019. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management služeb - Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Nové trendy a inovace ve stravování na cestách se zaměřením na segment motoristů
Luboš Caninec -
Nové trendy v marketingové komunikaci a jejich využití ve finančních institucích
Lenka Obročníková -
Trendy výběru zaměstnanců, požadavky zaměstnavatelů na uchazeče o pozici Marketingového ředitele
Andrea Macuroská -
Nové trendy ve výživě králíků
Nikola Chvojanová -
Význam Hongkongu a Šanghaje pro ekonomiku Číny: specifika a nové trendy
Thu Ha Nguyenová -
Nové trendy v poptávce cestovního ruchu - solo tourism
Klára HOŠINSKÁ -
Nové marketingové trendy jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti podniku
Ester Bendová -
Nové trendy v marketingu se zaměřením na sociální síť Facebook
Kamila Chramostová
Název
Vložil
Vloženo
Práva