Hodnocení žáků základních waldorfských škol ve vztahu k rozvoji osobnosti žáka – Mgr. Šárka Vlachová
Mgr. Šárka Vlachová
Diplomová práce
Hodnocení žáků základních waldorfských škol ve vztahu k rozvoji osobnosti žáka
Pupils evaluation in Waldorf schools in relation to the development of pupil's personality
Anotace:
Diplomová práce s názvem „Hodnocení žáků základních waldorfských škol ve vztahu k rozvoji osobnosti žáka“ se zabývá problematikou hodnocení žáků ve waldorfských školách. Teoretická část seznamuje s waldorfskou pedagogikou a obecnými rysy hodnocení waldorfských škol. Dále vymezuje základní pojmy spojené se školním hodnocením. Práce věnuje pozornost slovnímu hodnocení a těm aspektům hodnocení, které …víceAbstract:
The diploma thesis with the title “Pupils evaluation in Waldorf schools in relation to the development of pupil's personality” deals with the issue of assessment in Waldorf schools. The theoretical part introduces Waldorf education and its general attributes. Then it defines basic terms connected with the evaluation. The thesis focuses on verbal evaluation, especially on those aspects which influence …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ysvvm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2014
- Vedoucí: doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Hana Filová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Školní hodnocení z pohledu učitelů, žáků a rodičů (sonda v málotřídní škole)
Kateřina Golíková -
Slovní hodnocení v Montessori škole
Kristýna Hubáčková -
Pojetí slovního hodnocení a hodnocení známkou na 1 stupni ZŠ
Monika WRÓBLEWSKÁ -
Rozvíjení sebehodnocení zaměřeného na mluvený projev u studentů učitelství němčiny jako cizího jazyka
Jana Veličková -
Analýza sebehodnocení a školní úspěšnost žáků českého a vietnamského původu
Johana Hadašová -
Sebehodnocení žáka v pracovních činnostech na primární škole
Vendula NOVÁKOVÁ -
Vývoj sebehodnocení v průběhu jednoho roku u žáků mladšího školního věku
Gabriela Pilátová