Bc. Vladimíra Šajbanová

Bakalářská práce

Destinanční marketing z pohledu privátního sektoru

Destination marketing from the private sector point of view
Abstract:
The aim of this bachelor thesis „Destination marketing from the private sector perspective“ is to provide a description of marketing communication in the tourism industry and to propose techniques and tools for assessing the impact of advertisement on the target audience. This paper deals with situation in the destination marketing organization : Centrála cestovního ruchu - Jižná Morava. The first …více
Abstract:
Cieľom bakalárskej práce „Destinačný marketing z pohľadu privátneho sektora“ je načrtnúť problematiku marketingovej komunikácie v cestovnom ruchu a navrhnúť techniky a nástroje vyhodnocovania jej dopadov na cieľové publikum. Práca je zameraná na konkrétnu situáciu v destinačnej spoločnosti Centrála cestovního ruchu - Jižná Morava (CCR JM). Prvá kapitola uvádza čitateľa do problematiky riadenia destinácie …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2014
  • Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Martin Šauer, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj a cestovní ruch