Možnosti a zásady firemní vnější komunikace – Ing. Alexandra Oravcová
Ing. Alexandra Oravcová
Bachelor's thesis
Možnosti a zásady firemní vnější komunikace
Possibilities and Principles of External Company Communication
Abstract:
Práce se zabývá problematikou komunikace podniku s jeho vnějším okolím. Popisuje jednotlivé sféry vnější komunikace – korporátní komunikaci (od vize podniku k dobrému logu), vizuální komunikaci (od správného výběru barev až k webové prezentaci) a sociální komunikaci (řízení vztahů s veřejností, péče o zákazníky). Na závěr jsou pak tyto komunikační prvky ukázány na praktickém příkladu skutečné společnosti …moreAbstract:
This work is focused on the corporate external communication. It addresses several fields of the external communication – corporate communication (from corporate vision to good corporate logo), visual communication (from right color selection to web presentation) and social communication (public relations, customer care). In conclusion these issues are shown on the example of a real company.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 6. 2009
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/f7b2s/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2009
- Supervisor: doc. Ing. Stanislav Horný, CSc.
- Reader: PhDr. Ing. Antonín Pavlíček, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ORAVCOVÁ, Alexandra. \textit{Možnosti a zásady firemní vnější komunikace}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2009. Available from: https://theses.cz/id/eyzslm/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Bachelor programme / field:
Banking / Electronic Trading
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace vybrané firmy; návrh vizuální komunikace
Viktorija Bessenyey -
Návrh opatření na podporu vizuální komunikace vybraných měst v České republice
Vitaliia Kostrytska -
Projekt vizuální identity a marketingové komunikace vybrané firmy
Miriam Dušková -
Vizuální a marketingová komunikace subjektu v gastro segmentu
Pavel Štutzbart -
Značka, vizuální a marketingová komunikace ubytovacího zařízení hotelového typu
Pavla Veverková -
Vizuální a marketingová komunikace pro obchod Černý Rytíř
Chava Neumann -
Vizuální styl a marketingová komunikace turistické oblasti Teplicka
Tereza Smitková -
Marketingové komunikace a vizuální prezentace - festival Lustr
Tereza Růžičková