Možnosti a zásady firemní vnější komunikace – Ing. Alexandra Oravcová
Ing. Alexandra Oravcová
Bakalářská práce
Možnosti a zásady firemní vnější komunikace
Possibilities and Principles of External Company Communication
Anotace:
Práce se zabývá problematikou komunikace podniku s jeho vnějším okolím. Popisuje jednotlivé sféry vnější komunikace – korporátní komunikaci (od vize podniku k dobrému logu), vizuální komunikaci (od správného výběru barev až k webové prezentaci) a sociální komunikaci (řízení vztahů s veřejností, péče o zákazníky). Na závěr jsou pak tyto komunikační prvky ukázány na praktickém příkladu skutečné společnosti …víceAbstract:
This work is focused on the corporate external communication. It addresses several fields of the external communication – corporate communication (from corporate vision to good corporate logo), visual communication (from right color selection to web presentation) and social communication (public relations, customer care). In conclusion these issues are shown on the example of a real company.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 6. 2009
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/f7b2s/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2009
- Vedoucí: doc. Ing. Stanislav Horný, CSc.
- Oponent: PhDr. Ing. Antonín Pavlíček, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Elektronické obchodování
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace vybrané firmy; návrh vizuální komunikace
Viktorija Bessenyey -
Návrh opatření na podporu vizuální komunikace vybraných měst v České republice
Vitaliia Kostrytska -
Projekt vizuální identity a marketingové komunikace vybrané firmy
Miriam Dušková -
Vizuální a marketingová komunikace subjektu v gastro segmentu
Pavel Štutzbart -
Značka, vizuální a marketingová komunikace ubytovacího zařízení hotelového typu
Pavla Veverková -
Vizuální styl a marketingová komunikace turistické oblasti Teplicka
Tereza Smitková -
Marketingové komunikace a vizuální prezentace - festival Lustr
Tereza Růžičková -
Vizuální marketingová komunikace v obchodní činnosti
Štěpánka Dujková