Jana Klimentová

Master's thesis

Vztah mladých lidí ke značkám

Relationship of young people towards brands
Anotácia:
Cílem mé diplomové práce je popsat a zhodnotit vztah mladých lidí v České republice ke značkám. V první kapitole se věnuji historickému vývoji přístupu ke značkám, funkcím značky, jejím prvkům a v neposlední řadě i rozdílům mezi značkou a produktem. Popisuji dva odlišné koncepty z oblasti brand managementu a sice Kellerově konceptu CBBE a Robertsově konceptu Lovemarks. V druhé kapitole charakterizuji …viac
Abstract:
The goal of my diploma thesis is to describe and evaluate relationship of young people in Czech Republic towards brands. In first chapter I describe historical development of marketing approach towards brands, the function of a brand, its elements and the differences between brands and products. I mention and compare two diverse concepts of brand management - Kellers CBBE concept and Roberts Lovemarks …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 1. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 11. 2011
  • Vedúci: Alena Filipová
  • Oponent: Jiří Zeman

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/29143

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod