Martin Mada
Diplomová práce
Nové možnosti Unreal Enginu 4
Possibilities of Unreal Engine 4
Anotace:
Nová verze Unreal Enginu 4 sebou přináší pokročilé možnosti v oblasti vývoje her, vzdělávacích aplikací, vizualizací apod. To je velmi důležité zejména při simulací jevů a procesů, které nelze v reálnem světě jednoduše demonstrovat. Důvodem může být například to, že je to technicky nemožné nebo by přitom mohlo dojít k ohrožení zdraví skupiny nebo jedinců. Proto již dnes existují např. simulace operací …víceAbstract:
The new version of Unreal Engine 4 brings some advanced possibilities in game development, educational applications, visualizations etc. This is very important especially during simulations of events and processes, which we are not able to demonstrate in real life. The reason can be, that it is technically impossible or it can cause a serious health threat for individual or a group of people. Therefore …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/119197
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2017
- Vedoucí: Martin Němec
- Oponent: Tomáš Fabián
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Fakulta elektrotechniky a informatikyMagisterský studijní program / obor:
Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika
Práce na příbuzné téma
-
Support for editing Prefabs in Unreal Engine 5
Martin Holčík -
Hry v prostředí Unreal Engine
Anna Krajčírová -
Real-Time Global Illumination in Unreal Engine 5
Anna Skorobogatova -
Procedural Level Generation for Unreal Engine 5
Richard Pajerský -
Unreal Engine a integrace do existujících pracovních postupů
Šimon Honal -
Vývoj 3D herní aplikace v Unreal Engine 4
Maksym Udovytskyi