Specifika realizace vzdělávacích a volnočasových aktivit žáka s PAS pohledem asistenta pedagoga – Bohdana HOREČNÁ
Bohdana HOREČNÁ
Bakalářská práce
Specifika realizace vzdělávacích a volnočasových aktivit žáka s PAS pohledem asistenta pedagoga
Specifics of the implementation of educational and leisure activities of a pupil with ASD from the point of view of a teaching assistant
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na realizaci vzdělávacích a volnočasových aktivit žáka s poruchou autistického spektra pohledem asistenta pedagoga. V teoretické části se zaměřuje na definici a charakteristiku pojmu porucha autistického spektra, na pozici a náplň práce asistenta pedagoga. V praktické části je zaměřena na práci s dětmi s poruchou autistického spektra s využitím případových studií.Abstract:
The bachelor's thesis focuses on the implementation of educational and leisure activities of a pupil with an autism spectrum disorder from the perspective of a teaching assistant. The theoretical part focuses on the definition and characteristics of the term autism spectrum disorder, the position and scope of work of the teaching assistant. The practical part is focused on working with children with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 6. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Zdeňka Kozáková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HOREČNÁ, Bohdana. \textit{Specifika realizace vzdělávacích a volnočasových aktivit žáka s PAS pohledem asistenta pedagoga}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/ez4usl/.
Jak správně citovat práci
HOREČNÁ, Bohdana. Specifika realizace vzdělávacích a volnočasových aktivit žáka s PAS pohledem asistenta pedagoga. Olomouc, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Vychovatelství a speciální pedagogika / Vychovatelství a speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
Lenka Krčilová -
Volnočasové aktivity v rodinném centru OliVy a jejich vliv na děti s Aspergerovým syndromem
Denisa PUSTOWKOVÁ -
Přínos boccii jako volnočasové aktivity pro integraci osob s tělesným postižením do společnosti
Lenka Skaunicová -
Aspekty pozice asistenta pedagoga z pohledu asistentů pedagoga a dalších pedagogických pracovníků
Michaela Novotná -
Účinná součinnost pedagoga, asistenta pedagoga a speciálního pedagoga při vzdělávání dítěte se specifickými vývojovými poruchami školních dovedností
Dana Kubrychtová -
Pohled pedagogů a asistentů pedagoga na jejich vzájemnou spolupráci při společném vzdělávání v MŠ
Anna Sádecká -
Asistent pedagoga v procesu inkluzivního vzdělávání na základní škole
Kateřina Grycová -
Způsoby práce asistentů pedagoga v inkluzivním vzdělávání na příkladu vybrané mateřské školy
Martiníková Martiníková
Název
Vložil
Vloženo
Práva