Marketingová kampaň pro vybrané finanční produkty společnosti brokerjet České spořitelny a.s. – Bc. Aleš Novák
Bc. Aleš Novák
Diplomová práce
Marketingová kampaň pro vybrané finanční produkty společnosti brokerjet České spořitelny a.s.
The marketing campaign for selected financial products brokerjet České spořitelny a.s.
Anotace:
Uvedené téma diplomové práce jsem si zvolil z toho důvodu, že marketingem se částečně zabývám i ve své profesi a téma mne profesně zaujalo. V diplomové práci nejprve analyzuji marketingové prostředí finančních produktů na trhu obecně, následně rozeberu současné marketingové kampaně společnosti brokerjet České spořitelny, a.s. a na závěr vyvodím možné návrhy na vylepšení. Hlavní cíl práce spatřuji v …víceAbstract:
The topic of the thesis I have chosen for the reason that marketing is partly deal with in their profession and the topic intrigued me professionally. In this thesis, first analyze the marketing environment of financial products on the market in general, then I will discuss current marketing campaign of brokerjet České spořitelny,a.s. and in conclusion I draw suggestions for improvements. The main …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/z4k2q/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2013
- Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: PhDr. Ladislav Lašek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Konkurenční prostředí v oblasti gastronomie ve vybraném regionu
Polina Verzunova -
Identifikace konkurenčního prostředí a návrh marketingové komunikace značky Jack Daniel´s
Zdeňka Křivánková -
Identifikace konkurenčního prostředí a návrh marketingové strategie
Kateřina Strýčková -
Analýza konkurenčního prostředí a zákazníků pro vytvoření marketingové strategie
Barbora Štancová -
Konkurenční prostředí v oblasti gastronomie ve vybrané lokalitě
Margarita Tulbu -
Konkurenční prostředí malých pivovarů
Barbora Mrázková -
Konkurenční prostředí v oblasti hotelnictví ve vybrané lokalitě
Veronika Ščipáková -
Konkurenční prostředí v oblasti hotelnictví ve vybraném regionu
Yana Lazareva