Marketingová kampaň pro vybrané finanční produkty společnosti brokerjet České spořitelny a.s. – Bc. Aleš Novák
Bc. Aleš Novák
Master's thesis
Marketingová kampaň pro vybrané finanční produkty společnosti brokerjet České spořitelny a.s.
The marketing campaign for selected financial products brokerjet České spořitelny a.s.
Abstract:
Uvedené téma diplomové práce jsem si zvolil z toho důvodu, že marketingem se částečně zabývám i ve své profesi a téma mne profesně zaujalo. V diplomové práci nejprve analyzuji marketingové prostředí finančních produktů na trhu obecně, následně rozeberu současné marketingové kampaně společnosti brokerjet České spořitelny, a.s. a na závěr vyvodím možné návrhy na vylepšení. Hlavní cíl práce spatřuji v …moreAbstract:
The topic of the thesis I have chosen for the reason that marketing is partly deal with in their profession and the topic intrigued me professionally. In this thesis, first analyze the marketing environment of financial products on the market in general, then I will discuss current marketing campaign of brokerjet České spořitelny,a.s. and in conclusion I draw suggestions for improvements. The main …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/z4k2q/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2013
- Supervisor: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Reader: PhDr. Ladislav Lašek
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NOVÁK, Aleš. \textit{Marketingová kampaň pro vybrané finanční produkty společnosti brokerjet České spořitelny a.s.}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2013. Available from: https://theses.cz/id/ez5sdh/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Konkurenční prostředí v oblasti gastronomie ve vybraném regionu
Polina Verzunova -
Identifikace konkurenčního prostředí a návrh marketingové komunikace značky Jack Daniel´s
Zdeňka Křivánková -
Identifikace konkurenčního prostředí a návrh marketingové strategie
Kateřina Strýčková -
Analýza konkurenčního prostředí a zákazníků pro vytvoření marketingové strategie
Barbora Štancová -
Konkurenční prostředí v oblasti gastronomie ve vybrané lokalitě
Margarita Tulbu -
Konkurenční prostředí malých pivovarů
Barbora Mrázková -
Konkurenční prostředí v oblasti hotelnictví ve vybrané lokalitě
Veronika Ščipáková -
Konkurenční prostředí v oblasti hotelnictví ve vybraném regionu
Yana Lazareva