Četba předškolákům v mateřských školách – Mgr. Dagmar Vašíková
Mgr. Dagmar Vašíková
Bakalářská práce
Četba předškolákům v mateřských školách
Reading to preschoolers in kindergarten
Anotace:
Bakalářská práce „Četba předškolákům v mateřských školách“ se věnuje tématu rozvoje čtenářství a dále i komunikačních kompetencí u dětí v mateřských školách. Popisuje období předškolního věku a jeho zvláštnosti a probíhající změny a vývoj. Zabývá se vlivem četby na všechny stránky dětského vývoje. Zaměřuje se na roli pedagoga v mateřské škole a jeho působení na rozvoj předškoláků. Zjišťuje, jaké metody …víceAbstract:
Bachelor’s thesis „Reading to preschoolers in kindergarten“ deals with the topic of development of reading and communication skills of children in kindergarten. Describes the preschool period and its traits and ongoing changes and development. It deals with the influence of reading in all aspects of child development. It focuses on the role of the teacher in kindergarten and its impact on the development …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/umtwi/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2013
- Vedoucí: doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Le français comme la deuxième langue étrangère dans le Programme cadre d'éducation et dans le Programme scolaire d'éducation
Veronika Svobodová -
Školní vzdělávací program a komunikační schopnosti žáků ve střední odborné škole
Karolína SOCHOROVÁ -
Rozvoj komunikativní kompetence prostřednictvím dramatizace pohádek v mateřské škole
Michaela Kouřilová -
Montessori mateřská škola: Analýza volné práce předškolních dětí
Markéta Vazačová -
Mateřská škola jako podnětné prostředí pro vstup dítěte do základní školy
Terezie Součková -
Dítě předškolního věku v projektu Zdravá mateřská škola
Lucie Pecková -
Mateřská škola v kontextu podpory zdraví
Renata Burďáková -
Poslechové činnosti a Mateřská škola Dobrotice 96 (vybrané předškolní zařízení a praktická realizace poslechových činností v rámci jeho ŠVP)
Lenka KOLAŘÍKOVÁ