Linda Mangunda

Diplomová práce

Inovatívny business development hudobného umelca ako značky

Inovativní business development hudebního umělce jako značky
Anotace:
Cílem práce je pomocí nástrojů managementu zpracovat inovativní business development hudebního umělce. Práce přináší různé analýzy hudební stránky ale i strategické business stránky na hudebním trhu Slovenska a zahraničí - analýzu témat kvalitativního výzkumu pomocí kvalitativního dotazníkového šetření a následné obsahové analýzy kontextuálních rozhovorů. Prostřednictvím obsahové analýzy a participačního …více
Abstract:
The aim of the thesis is to process innovative business development of a music artist using management tools. The thesis brings various analyzes of music and strategic business of the music market of Slovakia and abroad – topic analysis of the qualitative research using qualitative survey and qualitative content analysis of contextual interviews. Through content analysis and participant observation …více
Abstract:
Cieľom práce je pomocou nástrojov managementu spracovať inovatívny business development hudobného umelca. Práca prináša rozličné analýzy hudobnej stránky ale i strategickej business stránky na hudobnom trhu Slovenska a zahraničia – analýzu tém kvalitatívneho výskumu pomocou kvalitatívneho dotazníkového šetrenia a následnej obsahovej analýzy kontextuálnych rozhovorov. Prostredníctvom obsahovej analýzy …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2020
  • Vedoucí: Miroslav Špaček
  • Oponent: Daniel Šubrt

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/80594