Linda Mangunda

Master's thesis

Inovatívny business development hudobného umelca ako značky

Inovativní business development hudebního umělce jako značky
Abstract:
Cílem práce je pomocí nástrojů managementu zpracovat inovativní business development hudebního umělce. Práce přináší různé analýzy hudební stránky ale i strategické business stránky na hudebním trhu Slovenska a zahraničí - analýzu témat kvalitativního výzkumu pomocí kvalitativního dotazníkového šetření a následné obsahové analýzy kontextuálních rozhovorů. Prostřednictvím obsahové analýzy a participačního …more
Abstract:
The aim of the thesis is to process innovative business development of a music artist using management tools. The thesis brings various analyzes of music and strategic business of the music market of Slovakia and abroad – topic analysis of the qualitative research using qualitative survey and qualitative content analysis of contextual interviews. Through content analysis and participant observation …more
Abstract:
Cieľom práce je pomocou nástrojov managementu spracovať inovatívny business development hudobného umelca. Práca prináša rozličné analýzy hudobnej stránky ale i strategickej business stránky na hudobnom trhu Slovenska a zahraničia – analýzu tém kvalitatívneho výskumu pomocou kvalitatívneho dotazníkového šetrenia a následnej obsahovej analýzy kontextuálnych rozhovorov. Prostredníctvom obsahovej analýzy …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 6. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2020
  • Supervisor: Miroslav Špaček
  • Reader: Daniel Šubrt

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/80594