Online marketing prostřednictvím PPC reklamy ve vybrané firmě – Bc. Lukáš Štěpánek
Bc. Lukáš Štěpánek
Diplomová práce
Online marketing prostřednictvím PPC reklamy ve vybrané firmě
Online marketing through PPC ads in a selected company
Anotace:
Diplomová práce se zabývá reklamou za proklik známou pod zkratkou PPC (Pay Per Click). Poukazuje na využití PPC reklamy a odlišnost od ostatních nástrojů a metod online marketingu. Stěžejní náplní práce je implementace reklamních kampaní pro konkrétní internetovou službu za účelem zvýšení rezervací a snížení finančních nákladů, dále zaznamenává vyhodnocení dosažených výsledků a následnou optimalizace …víceAbstract:
This thesis deals with PPC (Pay Per Click) advertising. It points out the use of PPC advertising and the difference from other tools and methods of online marketing. The main focus of the work is the implementation of advertising campaigns for a specific Internet service in order to increase bookings and reduce financial costs, then records the evaluation of results and subsequent optimization of campaigns …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 10. 2019
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM6114
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 1. 2020
- Vedoucí: Dr. Ing. Vítězslav Hálek, MBA, Ph.D.
- Oponent: Ing. Tomáš Kala, DrSc., DBA.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 1. 2020 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuMagisterský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Pay-per-click marketing strategies to increase online brand awareness
Artem Ivanov -
Využití nástrojů online marketingu k posilování zákaznických vztahů
Milan Tkáč -
Online marketing
Daniel Zrůst -
Zhodnocení a optimalizace výkonnosti pay-per-click (PPC) inzerce
Martin Trojan -
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Nastavení a vyhodnocení PPC kampaně
Jiří Procházka -
Analýza PPC systémů při různých PPC kampaních
Vladimír Seman -
Návrh pay-per-click reklamních kampaní
Adam BEŠINA
Název
Vložil
Vloženo
Práva