Online marketing prostřednictvím PPC reklamy ve vybrané firmě – Bc. Lukáš Štěpánek
Bc. Lukáš Štěpánek
Master's thesis
Online marketing prostřednictvím PPC reklamy ve vybrané firmě
Online marketing through PPC ads in a selected company
Abstract:
Diplomová práce se zabývá reklamou za proklik známou pod zkratkou PPC (Pay Per Click). Poukazuje na využití PPC reklamy a odlišnost od ostatních nástrojů a metod online marketingu. Stěžejní náplní práce je implementace reklamních kampaní pro konkrétní internetovou službu za účelem zvýšení rezervací a snížení finančních nákladů, dále zaznamenává vyhodnocení dosažených výsledků a následnou optimalizace …moreAbstract:
This thesis deals with PPC (Pay Per Click) advertising. It points out the use of PPC advertising and the difference from other tools and methods of online marketing. The main focus of the work is the implementation of advertising campaigns for a specific Internet service in order to increase bookings and reduce financial costs, then records the evaluation of results and subsequent optimization of campaigns …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 10. 2019
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eM6114
Thesis defence
- Date of defence: 9. 1. 2020
- Supervisor: Dr. Ing. Vítězslav Hálek, MBA, Ph.D.
- Reader: Ing. Tomáš Kala, DrSc., DBA.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠTĚPÁNEK, Lukáš. \textit{Online marketing prostřednictvím PPC reklamy ve vybrané firmě}. Online. Master's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Informatics and Management. 2019. Available from: https://theses.cz/id/ez9szf/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 17. 1. 2020 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementMaster programme / field:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Theses on a related topic
-
Pay-per-click marketing strategies to increase online brand awareness
Artem Ivanov -
Využití nástrojů online marketingu k posilování zákaznických vztahů
Milan Tkáč -
Online marketing
Daniel Zrůst -
Zhodnocení a optimalizace výkonnosti pay-per-click (PPC) inzerce
Martin Trojan -
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Nastavení a vyhodnocení PPC kampaně
Jiří Procházka -
Analýza PPC systémů při různých PPC kampaních
Vladimír Seman -
Návrh pay-per-click reklamních kampaní
Adam BEŠINA
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights