Analýza nákupního chování zákazníků prodejny masa a uzenin – Tereza Ondrejčeková
Tereza Ondrejčeková
Master's thesis
Analýza nákupního chování zákazníků prodejny masa a uzenin
Customer Behaviour Analysis in the Meat Products Shop
Abstract:
Diplomová práce se zabývá analýzou nákupního chování zákazníků prodejny masa a uzenin. Cílem diplomové práce je analyzovat nákupní chování zákazníků prodejny Procházka maso-uzeniny nacházející se ve městě Lipník nad Bečvou. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy týkající se nákupního chování, kupního rozhodovacího procesu, typologií zákazníků a faktorů, které chování spotřebitelů ovlivňují …moreAbstract:
This thesis deal with the analysis of customer behaviour in the meat products shop. The aim of the thesis is to analyze customer behaviour in the meat products shop Procházka maso-uzeniny situated in the town Lipník nad Bečvou. The theoretical part defines the general concept related to consumer behaviour, decision-making process, typology of customers and the factors that influencing consumer behaviour …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2014
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/102034
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2014
- Supervisor: Petra Krbová
- Reader: Ondřej Musil
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ONDREJČEKOVÁ, Tereza. \textit{Analýza nákupního chování zákazníků prodejny masa a uzenin}. Online. Master's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2014. Available from: https://theses.cz/id/ezc0m8/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Analýza marketingového mixu prodejen masa a uzenin
Lucie Tajzlerová -
Postavení malých a středních podniků v ČR
Ondřej Dinka -
Analýza chování zákazníků na trhu uzenin
Marianna Šadibolová -
Nákupní chování zákazníka na internetu
Filip Vocásek -
Consumer behaviour on the market with meat in Libya
Elshames Elghawi -
Spotřeba masa a chování spotřebitelů v ČR
Kristyna Terzievová -
Analýza nákupního chování zákazníků na trhu masa a masných výrobků
Martin Brachtl -
Chování spotřebitele na konkrétním trhu
Jan Kaplan