Identifikace spotřebitelského chování na trhu s pánskou kosmetikou – Filip Foltas
Filip Foltas
Bachelor's thesis
Identifikace spotřebitelského chování na trhu s pánskou kosmetikou
Consumer Behavior Identification on the Men's Cosmetics Market
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu spotřebitelského chování na trhu s pánskou kosmetikou. Hlavním cílem bylo zjistit nákupní zvyklosti a motivace mužských spotřebitelů při nákupu a výběru kosmetických produktů. Teoretická část se zabývala teoretickými východisky spotřebitelského chování a charakteristikou trhu s pánskou kosmetikou. Prezentovány jsou zde převážně sekundární data, čerpaná z odborné …moreAbstract:
The bachelor thesis focuses on analyzing consumer behavior in the men's cosmetics market. The main objective was to identify the purchasing habits and motivations of male consumers when buying and selecting cosmetic products. The theoretical part addressed the theoretical foundations of consumer behavior and the characteristics of the men's cosmetics market. Mostly secondary data drawn from professional …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2024
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/153112
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2024
- Supervisor: Jaroslav Urminský
- Reader: Ivan Šotkovský
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FOLTAS, Filip. \textit{Identifikace spotřebitelského chování na trhu s pánskou kosmetikou}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2024. Available from: https://theses.cz/id/ezfn6f/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Marketing / Marketingová komunikace
Theses on a related topic
-
Srovnání prodejních systémů v kosmetických společnostech Mary Kay ČR s.r.o. a Oriflame Czech Republic s.r.o.
Lenka Zapletalová -
Konkurencia na trhu s kozmetickými výrobkami v ČR a SR
Darina Poláčková -
Spotrebné správanie na trhu s vybranými kozmetickými komoditami
Marcela Kántorová -
Ochrana spotřebitele na trhu s kosmetickými přípravky
Pavlína Mrázová -
Informační povinnost výrobců a ochrana spotřebitele na trhu s kosmetikou
Petra Jelínková -
Chování spotřebitele na trhu s přírodní kosmetikou
Aneta Hrabcová -
Vplyv značky na nákupné chovanie spotrebiteľov na trhu s kozmetikou
Mária Trubanová -
Chování spotřebitele na trhu s finančními produkty
Lenka Paráková