Mgr. Šárka Pajurková

Bakalářská práce

Přístupy ke vzdělávání žáků se SVP v kontextu ŠVP

Approaches to Education of Children With Special Needs in School Education Programmes
Anotace:
Bakalářská práce vymezuje termíny integrace a inkluze ve školním prostředí a shrnuje podmínky realizace integrovaného vzdělávání v kontextu platné legislativy. Opírá se také o poznatky o vývoji osobnosti dítěte v předškolním a školním věku a jeho specificích u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. Podrobněji analyzuje podmínky vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základních …více
Abstract:
The bachelor thesis defines terms as integration and inclusion in school environment, summarize conditions of integrated education in context of legislation, describes development of children personality in preschool and school age of children with special needs. It analysiseducation conditions of children with special needs at primary schools of a major education system in Frýdek-Místek.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 5. 2008
  • Vedoucí: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
  • Oponent: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta