Organizace Kameradschaftsbund v letech 1933-1936 – Ivana VÍTKOVÁ
Ivana VÍTKOVÁ
Diplomová práce
Organizace Kameradschaftsbund v letech 1933-1936
Kameradschaftsbund in years 1933-1936
Anotace:
Práce reflektuje vývoj organizace Kameradschaftsbund (KB) v letech 1933-1936. Práce je uvedena analýzou ideového jádra KB, které představuje učení Othmara Spanna.V práci je sledován vztah mezi příslušníky Kameradschaftsbundu a radikální proněmecky orientovanou skupinou v rámci Sudetendeutsche Heimatfront.Abstract:
The thesis reflects the progress of Kameradschaftsbund (KB) from 1933 to 1936. The thesis starts by analysing the ideological core of KB, represented by phylosophy of Othmar Spann. The thesis monitors relation between members of Kameradschaftsbund and radical Sudeten Germans within Sudetendeutsche Heimatfront.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Lukáš Novotný, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VÍTKOVÁ, Ivana. Organizace Kameradschaftsbund v letech 1933-1936. Plzeň, 2013. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta filozofickáMagisterský studijní program / obor:
Historické vědy / Moderní dějiny
Práce na příbuzné téma
-
The effects of brand visual design and communications on brand image and brand preference in wine industry
Anastasiia Savicheva -
Moderating role of brand attachment in brand crisis - case of Volkswagen brand crisis
Anastasiia Nasanovich -
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
Thi Thanh Huyen Ngoová -
Effect of Brand Experiences on Brand Loyalty & Customer Satisfaction
Paras Tanwar -
Vliv brand experience a brand love na šíření doporučení
Veronika Šupová -
Brand characters` influence on perceived brand personality
Nikol Peterská -
Brand management as a positioning strategy for a global tech corporate brand
Andrey Laptev -
Digital marketing and ways of increasing brand awareness of clothing brand online
Alla Silanteva