Ing. Oliver Kutiš

Diplomová práce

Vyhodnocovanie účinnosti marketingových kampaní s využitím ekonometrických metód

Evaluating the efficiency of marketing campaigns using econometric methods
Abstract:
This thesis focuses on alternative methods for evaluating marketing investments in response to the increasing limitations of individual user data. It studies and compares quasi-experimental methods and focuses on the Synthetic Control Variable Method (SCM) and Marketing Mix Modeling (MMM) in a theoretical and empirical context. The paper provides an overview of the challenges in building complex MMM …více
Abstract:
Táto diplomová práca sa zameriava na alternatívne metódy vyhodnocovania marketingových investícií v reakcii na rastúce obmedzenia individuálnych užívateľských dát. Študuje a porovnáva kvázi-experimentálne metódy a zameriava sa na metódu syntetickej kontrolnej premennej (SCM) a Marketing Mix Modeling (MMM) v teoretickom a empirickom kontexte. Práca poskytuje prehľad problémov pri budovaní komplexných …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2023
  • Vedoucí: doc. Ing. Daniel Němec, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Hana Fitzová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta