Vyhodnocovanie účinnosti marketingových kampaní s využitím ekonometrických metód – Ing. Oliver Kutiš
Ing. Oliver Kutiš
Diplomová práce
Vyhodnocovanie účinnosti marketingových kampaní s využitím ekonometrických metód
Evaluating the efficiency of marketing campaigns using econometric methods
Abstract:
This thesis focuses on alternative methods for evaluating marketing investments in response to the increasing limitations of individual user data. It studies and compares quasi-experimental methods and focuses on the Synthetic Control Variable Method (SCM) and Marketing Mix Modeling (MMM) in a theoretical and empirical context. The paper provides an overview of the challenges in building complex MMM …víceAbstract:
Táto diplomová práca sa zameriava na alternatívne metódy vyhodnocovania marketingových investícií v reakcii na rastúce obmedzenia individuálnych užívateľských dát. Študuje a porovnáva kvázi-experimentálne metódy a zameriava sa na metódu syntetickej kontrolnej premennej (SCM) a Marketing Mix Modeling (MMM) v teoretickom a empirickom kontexte. Práca poskytuje prehľad problémov pri budovaní komplexných …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/sbr3s/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2023
- Vedoucí: doc. Ing. Daniel Němec, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Hana Fitzová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Matematické a statistické metody v ekonomii / Matematické a statistické metody v ekonomii
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace marketingového mixu prostřednictvím teorie her
Vlada Iakovleva -
Optimalizace marketingového mixu prostřednictvím teorie her
Maksim Bataev -
Analýza marketingového mixu vybraného podniku
Lucie Máchová -
Analýza marketingového mixu u nově vznikajícího subjektu
Markéta Hradilová -
Strategie a rozvoj marketingového mixu společnosti TANAP
Slávka Matějková -
Realizace konkrétního projektu - zhodnocení stávajícího stavu obchodního modelu společnosti MyBody, s.r.o. a návrh nové struktury marketingového mixu pro úspěšné uplatnění výrobku na trhu
Michaela BÍLKOVÁ -
Efektivita nástrojů marketingového mixu u vybraného podniku
Schneiderová Schneiderová -
Aplikace nástrojů marketingového mixu ve vybrané společnosti
Eliška Tvarogová