Adaptační kurz jako nástroj primární prevence šikany na středních školách – Klára Šumpíková
Klára Šumpíková
Bachelor's thesis
Adaptační kurz jako nástroj primární prevence šikany na středních školách
Adaptation course as a tool for bullying prevention in secondary schools
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na využití adaptačního kurzu (AK) jako nástroje prevence šikany na středních školách. Tematická analýza rozhovorů s respondenty odhalila, že AK je vnímán jako účinný nástroj primární prevence, ačkoliv hlavním cílem je pro respondenty vzájemné seznámení, prolomení ledů a vytvoření společných vzpomínek. Další výsledky výzkumu ukazují, že AK umožňuje identifikaci a řešení …moreAbstract:
This bachelor’s thesis examines the potential of an adaptation course (AC) as a tool for bullying prevention in secondary schools. A thematic analysis of inter-views with respondents revealed that an adaptation course is perceived as an effective primary prevention tool, although the main goal for respondents is to get to know each other, break the ice and create shared memories. Other research fin …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2024
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2024
- Supervisor: Mgr. Martin Pírko, Ph.D.
- Reader: Martina Miškelová, Mgr.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠUMPÍKOVÁ, Klára. \textit{Adaptační kurz jako nástroj primární prevence šikany na středních školách}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Institute of Lifelong Learning. 2024. Available from: https://theses.cz/id/ezp80s/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendel University in Brno
Institute of Lifelong LearningBachelor programme:
Applied Educational Studies
Theses on a related topic
-
Prevence šikany na 1. stupni základní školy
Anna Machotková -
Role středních škol v procesu přípravy studentů na vysokoškolské studium
Martina Šmeralová -
Role knihovny z pohledu studentů středních škol v kontextu jejich informačních potřeb
Jana Sklenářová -
Role ředitelů v dalším vzdělávání učitelů
Michaela Chocenská -
Role stresu ve výuce žáku na střední zdravotnické škole v praktické výuce
Petra Měřínská -
Role pedagogického asistenta na střední škole v Ostravě
Iva KANTOROVÁ -
Role psychohygieny v prevenci syndromu vyhoření u pedagogů
Monika Bartoňková -
Reflexe a sebereflexe učitelů tělesné výchovy
Ondřej Černý