Bc. Eva Provazníková

Master's thesis

E-commerce content marketing jako podpora re-launche brandu chocoMe

E-commerce Content Marketing as a Re-launche Support of chocoMe Brand
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá komplexní analýzou e-commerce řešení společnosti chocoMe, která na českém trhu distribuuje luxusní ručně vyráběné čokolády. V rámci teoretické části práce jsou definována základní teoretická východiska, zásady e-commerce, content marketingu a přístupy k jejich analýze. Rozpracována je metodika výzkumu a výzkumné otázky. Cílem praktické části je na tyto otázky zodpovědět …more
Abstract:
This diploma thesis deals with a comprehensive analysis of e-commerce solution created by chocoMe company which distributes luxury handmade chocolates on the Czech market. The theoretical part defines main principles, e-commerce and content marketing values and approaches to their analysis. Research methods are developed and the research questions are delineated in this part. The aim of the practical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2017

Thesis defence

  • Supervisor: PhDr. Tomáš Šula, PhD.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Provazníková, Eva. E-commerce content marketing jako podpora re-launche brandu chocoMe. Zlín, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications