Bc. Iva Pokorná

Diplomová práce

Návrh marketingové strategie konkrétní instituce

Marketing Strategy Proposal of the Specific Institution
Anotace:
Práce je zaměřena na návrh marketingové strategie konkrétní instituce na základě metod analýz. Pro stanovení návrhu vhodné marketingové strategie je provedena vnitřní a vnější analýza podniku. Výsledky těchto analýz jsou podkladem pro identifikaci klíčových nedostatků. Na základě výsledků provedených analýz je navržena vhodná optimální marketingová strategie podniku.
Abstract:
Diploma thesis is focused on design of marketing strategies for particular institution based on the methods of analysis. To determine an appropriate marketing strategy is conducted an internal and external analysis of the company. Results of these analyzes are the basis for identifying key deficiencies. Based on the results of the analysis there is designed suitable optimal marketing strategy.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 5. 2016
  • Vedoucí: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Ondřej Mikušek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting