Bc. Laura Andresheva-Arginova

Diplomová práce

Foreign cultural features in advertisement and their impact on the major society consumers’ behavior

Foreign cultural features in advertisement and their impact on the major society consumers’ behavior
Anotace:
Cílem této diplomové práce je pochopit, jak spotřebitelé z různých zemí, kteří žijí v České republice se vztahují k používání anglických kulturních prvků v reklamách umístěných v České republice na bázi dvou konkrétních marketingových kampaní. Diplomová práce je rozdělena do tří částí.První část podává přehled o základních pojmů potřebných pro pochopení problematiky kulturních rozdílů a jejich vliv …více
Abstract:
The aim of this Master Thesis is to understand how consumers from different countries who live in Czech Republic relate to using of English cultural features in advertisements located in Czech Republic on a base of two particular marketing campaigns. The thesis work is structured in three parts. The first part gives an overview about basic terms needed for understanding the problematic of cultural …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2015
  • Vedoucí: Mgr. Dagmar Sieglová, M.Ed.
  • Oponent: prof. PhDr. Petr Matějů, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní