Foreign cultural features in advertisement and their impact on the major society consumers’ behavior – Bc. Laura Andresheva-Arginova
Bc. Laura Andresheva-Arginova
Diplomová práce
Foreign cultural features in advertisement and their impact on the major society consumers’ behavior
Foreign cultural features in advertisement and their impact on the major society consumers’ behavior
Anotace:
Cílem této diplomové práce je pochopit, jak spotřebitelé z různých zemí, kteří žijí v České republice se vztahují k používání anglických kulturních prvků v reklamách umístěných v České republice na bázi dvou konkrétních marketingových kampaní. Diplomová práce je rozdělena do tří částí.První část podává přehled o základních pojmů potřebných pro pochopení problematiky kulturních rozdílů a jejich vliv …víceAbstract:
The aim of this Master Thesis is to understand how consumers from different countries who live in Czech Republic relate to using of English cultural features in advertisements located in Czech Republic on a base of two particular marketing campaigns. The thesis work is structured in three parts. The first part gives an overview about basic terms needed for understanding the problematic of cultural …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/v95ba/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2015
- Vedoucí: Mgr. Dagmar Sieglová, M.Ed.
- Oponent: prof. PhDr. Petr Matějů, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ANDRESHEVA-ARGINOVA, Laura. \textit{Foreign cultural features in advertisement and their impact on the major society consumers’ behavior}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/f0cnec/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Cultural Differences in Advertising Between Scandinavian and Balkan Countries
Leevi Pohjosmäki -
Pandemie v kulturní instituci – adaptace kreativního procesu, organizace, plánování a naplňování základní funkce divadla
Pavel Uhřík -
Oděv, obuv a doplňky: Formy kulturní adaptace v polárních oblastech
Miroslava Skoršepová -
Kulturní adaptace zahraničních zaměstnanců ve firmě působící v ČR
Lucie Hrochová -
Adaptace zaměstnanců ve vybrané personální agentuře
Kateřina Janů -
Studenti Erasmu plus na Univerzitě Pardubice a jejich kulturní adaptace na univerzitní prostředí
Terezie Pešková -
Kulturní adaptace styčného důstojníka pro migraci a doklady během jeho působení v zahraničí
Martina JOLICOEUR -
Kulturní adaptace dotazníku Vnímané pohybové gramotnosti
Silvie ŠVUBOVÁ