Analýza návštěvnosti webového portálu cestovního ruchu (na příkladě www.jizni-morava.cz) – Bc. Jitka Blahová
Bc. Jitka Blahová
Diplomová práce
Analýza návštěvnosti webového portálu cestovního ruchu (na příkladě www.jizni-morava.cz)
Traffic analysis of web tourism portal (on the example www.jizni-morava.cz)
Anotace:
Hlavním předmětem této diplomové práce je analýza návštěvnosti portálu cestovního ruchu (www.jizni-morava.cz). Teoretická část se věnuje základním pojmům, které souvisí s destinačním marketingem, metodami měření návštěvnosti a také se službou Google Analytics. Praktická část je zaměřena právě na analýzy pomocí Google Analytics. Ty jsou následně zhodnoceny a doplněny o konkrétní doporučení na zlepšení …víceAbstract:
The main subject of this master thesis is traffic analysis of web tourism portal (www.jizni-morava.cz). Theoretical part is dedicated to the basic concepts, which are related to destination marketing, methods of traffic analysis and also to the service called Google Analytics. Practical part is focused on the analysis by Google Analytics, which are evaluated subsequently. There are specific recommendations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/n1fmo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. Martin Šauer, Ph.D.
- Oponent: Ing. Ondřej Repík
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj a správa
Práce na příbuzné téma
-
Nové trendy v tvorbě webových portálů cestovního ruchu
Marie Veselovská -
Obsahová komparace turistických portálů Kudy z nudy a vybraných destinací cestovního ruchu
Eva Hlaváčová -
Obsahová komparace turistických portálů Kudy z nudy a vybraných destinací cestovního ruchu
Viktória Starčoková -
Profil zákazníka slevových portálů v oblasti služeb cestovního ruchu
Eliška Juráková -
Návrh na rozvoj příjezdového cestovního ruchu České republiky prostřednictvím interaktivního internetového portálu
Iva Neškudlová -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing zvolené společnosti
Filip Zelinka -
Internetový marketing vybraného subjektu
Martin Zeman