Analýza návštěvnosti webového portálu cestovního ruchu (na příkladě www.jizni-morava.cz) – Bc. Jitka Blahová
Bc. Jitka Blahová
Master's thesis
Analýza návštěvnosti webového portálu cestovního ruchu (na příkladě www.jizni-morava.cz)
Traffic analysis of web tourism portal (on the example www.jizni-morava.cz)
Abstract:
Hlavním předmětem této diplomové práce je analýza návštěvnosti portálu cestovního ruchu (www.jizni-morava.cz). Teoretická část se věnuje základním pojmům, které souvisí s destinačním marketingem, metodami měření návštěvnosti a také se službou Google Analytics. Praktická část je zaměřena právě na analýzy pomocí Google Analytics. Ty jsou následně zhodnoceny a doplněny o konkrétní doporučení na zlepšení …moreAbstract:
The main subject of this master thesis is traffic analysis of web tourism portal (www.jizni-morava.cz). Theoretical part is dedicated to the basic concepts, which are related to destination marketing, methods of traffic analysis and also to the service called Google Analytics. Practical part is focused on the analysis by Google Analytics, which are evaluated subsequently. There are specific recommendations …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2012
Identifier:
https://is.muni.cz/th/n1fmo/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2012
- Supervisor: Ing. Martin Šauer, Ph.D.
- Reader: Ing. Ondřej Repík
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BLAHOVÁ, Jitka. \textit{Analýza návštěvnosti webového portálu cestovního ruchu (na příkladě www.jizni-morava.cz)}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Economics and Administration. 2012. Available from: https://theses.cz/id/f0dpkh/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economic Policy and Administration / Regional Development and Administration
Theses on a related topic
-
Nové trendy v tvorbě webových portálů cestovního ruchu
Marie Veselovská -
Obsahová komparace turistických portálů Kudy z nudy a vybraných destinací cestovního ruchu
Eva Hlaváčová -
Obsahová komparace turistických portálů Kudy z nudy a vybraných destinací cestovního ruchu
Viktória Starčoková -
Profil zákazníka slevových portálů v oblasti služeb cestovního ruchu
Eliška Juráková -
Návrh na rozvoj příjezdového cestovního ruchu České republiky prostřednictvím interaktivního internetového portálu
Iva Neškudlová -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing zvolené společnosti
Filip Zelinka -
Internetový marketing vybraného subjektu
Martin Zeman