Daniela KONEČNÁ

Bakalářská práce

Analyse des Marketings des Hotels Andel´s Prague

Andel´s Prague hotel marketing analysis
Abstract:
Author of this thesis is concerned about the marketing analysis of andel?s Prague hotel. The thesis is divided into two parts. In theoretical part is author focused on fundamental concept of marketing in tourism and hotel industry, its methods and techniques, which are necessary for SWOT analysis creation. In empirical part will be the gained knowledge applied on marketing analysis of concrete hotel …více
Abstract:
Tato práce se zabývá marketingovou analýzou hotelu andel?s Prague. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části. V teoretické části se autorka zabývá základními pojmy marketingu v oblasti hotelnictví a turismu, metodami a postupy při tvorbě SWOT analýzy. V empirické části jsou získané poznatky z teorie aplikovány na marketingovou analýzu konkrétního hotelu, se zaměřením na německou klientelu. Na základě …více
 
 
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 1. 2014
Zveřejnit od: 6. 1. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 2. 2014
  • Vedoucí: Mgr. Martin Mostýn, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KONEČNÁ, Daniela. Analyse des Marketings des Hotels Andel´s Prague. Ostrava, 2014. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.1.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 6. 1. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakulta

OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ

Filozofická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Filologie / Němčina ve sféře podnikání