Daniela KONEČNÁ

Bachelor's thesis

Analyse des Marketings des Hotels Andel´s Prague

Andel´s Prague hotel marketing analysis
Abstract:
Author of this thesis is concerned about the marketing analysis of andel?s Prague hotel. The thesis is divided into two parts. In theoretical part is author focused on fundamental concept of marketing in tourism and hotel industry, its methods and techniques, which are necessary for SWOT analysis creation. In empirical part will be the gained knowledge applied on marketing analysis of concrete hotel …more
Abstract:
Tato práce se zabývá marketingovou analýzou hotelu andel?s Prague. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části. V teoretické části se autorka zabývá základními pojmy marketingu v oblasti hotelnictví a turismu, metodami a postupy při tvorbě SWOT analýzy. V empirické části jsou získané poznatky z teorie aplikovány na marketingovou analýzu konkrétního hotelu, se zaměřením na německou klientelu. Na základě …more
 
 
Language used: German
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 1. 2014
Accessible from:: 6. 1. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 2. 2014
  • Supervisor: Mgr. Martin Mostýn, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KONEČNÁ, Daniela. Analyse des Marketings des Hotels Andel´s Prague. Ostrava, 2014. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.1.2014

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 6. 1. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakulta

University of Ostrava

Faculty of Arts

Bachelor programme / field:
Philology / German for Business