Analyse des Marketings des Hotels Andel´s Prague – Daniela KONEČNÁ
Daniela KONEČNÁ
Bachelor's thesis
Analyse des Marketings des Hotels Andel´s Prague
Andel´s Prague hotel marketing analysis
Abstract:
Author of this thesis is concerned about the marketing analysis of andel?s Prague hotel. The thesis is divided into two parts. In theoretical part is author focused on fundamental concept of marketing in tourism and hotel industry, its methods and techniques, which are necessary for SWOT analysis creation. In empirical part will be the gained knowledge applied on marketing analysis of concrete hotel …moreAbstract:
Tato práce se zabývá marketingovou analýzou hotelu andel?s Prague. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části. V teoretické části se autorka zabývá základními pojmy marketingu v oblasti hotelnictví a turismu, metodami a postupy při tvorbě SWOT analýzy. V empirické části jsou získané poznatky z teorie aplikovány na marketingovou analýzu konkrétního hotelu, se zaměřením na německou klientelu. Na základě …more
Language used: German
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 1. 2014
Accessible from:: 6. 1. 2014
Thesis defence
- Date of defence: 3. 2. 2014
- Supervisor: Mgr. Martin Mostýn, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KONEČNÁ, Daniela. Analyse des Marketings des Hotels Andel´s Prague. Ostrava, 2014. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.1.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 6. 1. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Philology / German for Business
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova -
Marketingový mix společnosti Marks & Spencer
Beránková Beránková -
Marketingový mix pro malovinaře
Karady Karady -
Marketingový mix vybrané společnosti
Krutílková Krutílková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Adam Kocián -
Marketingový mix společnosti Dolní Oblast VÍTKOVICE, z.s. - Malý a Velký svět techniky
Marek Veselý -
Marketingový mix vybraných výrobních podniků
Filip Kuželka