Vývoj digitální hry s monetizačním modelem – Marek Fux
Marek Fux
Bakalářská práce
Vývoj digitální hry s monetizačním modelem
Digital Game Development with a Monetization Model
Anotace:
Cílem práce je vyvinutí vlastní digitální hry do hratelné podoby s implementovaným monetizačním modelem. Práce popisuje proces tvorby her, který je následně aplikován na vlastní vyvíjenou hru. Vedle toho práce čtenáři představuje herní platformy, nástroje pro vývoj her a jejich trh. Dále ukazuje formy monetizace digitálních her, který je do vlastní hry implementován a charakterizuje její žánr.Abstract:
The aim of the thesis is to develop a custom digital game into a playable form with an implemented monetization model. The thesis describes the game development process, which is then applied to the actual game being developed. In addition, the thesis introduces the reader to game platforms, game development tools and their market. It also shows the forms of monetization of digital games, which is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/86386
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2022
- Vedoucí: Jarmila Pavlíčková
- Oponent: Rudolf Pecinovský
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86386
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Životní cyklus vývoje her pro mobilní platformy
Blažej Kobela -
Životní cyklus veřejné zakázky
Marie Sasková -
Životní cyklus u Erika Eriksona
Jana Špillerová -
Krevní výtrusovci (Apicomplexa) žab západního Slovenska se zaměřením na životní cyklus rodu Dactylosoma
Stanislav Hodeček -
Životní cyklus konvenčního divadelního svítidla
Dominika Kuntzmannová -
Životní cyklus produktu
Anis Habib -
Životní cyklus stavby BIM od návrhu po užívání stavby a FM
Miroslav Rozvoral -
Space-Time Cube Visualization for In-Game Data
Adam Šufliarsky