Prostředí školní družiny a jeho význam v prevenci problémového chování – Lucie Varyšová
Lucie Varyšová
Bachelor's thesis
Prostředí školní družiny a jeho význam v prevenci problémového chování
The school club environment and its importance in the prevention of problem behaviour
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problémovým chováním dětí ve školních družinách a její prevencí. V práci se zaměřuji na žáky mladšího školního věku a jejich chování v rámci klimatu třídy. Dále jak je toto klima vnímáno samotnými dětmi, ale i vychovateli.Abstract:
This bachelor thesis deals with children problem behavior in school clubs and its prevention. In this work I focus on pupils of younger school age and their behavior in the classroom climate. Furthermore, how this climate is perceived by the children themselves, but also by educator.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 7. 2020
Identifier:
https://is.slu.cz/th/kcu0a/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 8. 2020
- Supervisor: PhDr. Vladimíra Kocourková, Ph.D.
- Reader: doc. PhDr. et Mgr. Maria Vašutová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VARYŠOVÁ, Lucie. \textit{Prostředí školní družiny a jeho význam v prevenci problémového chování}. Online. Bachelor's thesis. Opava: Silesian University in Opava, Faculty of Public Policies in Opava. 2020. Available from: https://theses.cz/id/f0kca1/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Fakulta veřejných politik v OpavěSilesian University in Opava
Faculty of Public Policies in OpavaBachelor programme / field:
Specialization in Pedagogy / Social Pathology and Prevention
Theses on a related topic
-
International Legal Framework for the Regulation of Misleading Advertising of Dietary Supplements on Social Media: Consumer Protection and Prevention of Nutrition Misinformation
Tereza Bártová -
Prevence problémového chování rozvojem emoční inteligence u žáků II. stupně ZŠ
Miroslava Pekárková -
Tělovýchovné aktivity jako prevence problémového a rizikového chování ve školách
Naděžda HŘIVNACKÁ -
Tělovýchovné aktivity jako prevence problémového a rizikového chování ve školách
Naděžda HŘIVNACKÁ -
Školní družina a její role k problematice prevence rizikového chování žáků základní školy
Kateřina HRNČÍŘOVÁ -
Školní družina a její role k problematice prevence rizikového chování žáků základní školy
Kateřina HRNČÍŘOVÁ -
Subjektivita v hodnocení problémového chování ve školní družině
Pavlína PÍSECKÁ -
Žáci s problémy v chování ve školní družině
Barbora RONČKOVÁ