Bc. Markéta KADLECOVÁ, DiS.

Diplomová práce

Didaktika simulační výuky kritických stavů studentů nelékařských oborů

Didactics of simulation teaching of critical conditions of non-medical students
Anotace:
Úvod: Didaktika simulační výuky kritických stavů nelékařských zdravotnických pracovníků se zaměřuje na pedagogické metody a principy vzdělávání studentů používaných při simulacích stavů, které mohou bezprostředně ohrožovat pacienta na životě. Cílem simulační výuky je vytvoření reálného prostředí, které umožní studentům propojit teoretické znalosti s praktickými dovednostmi v bezpečném prostředí. Cíl …více
Abstract:
Introduction: The didactics of critical condition simulation education for non-medical healthcare professionals focuses on the pedagogical methods and principles of student learning used in simulations of conditions that may pose an immediate threat to patient life. The goal of simulation education is to create a realistic environment that allows students to connect theoretical knowledge with practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Daša Stupková

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KADLECOVÁ, Markéta. Didaktika simulační výuky kritických stavů studentů nelékařských oborů. Ústí nad Labem, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta zdravotnických studií

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta zdravotnických studií