Výtvarné činnosti a prostorová představivost předškoláků – Zuzana ŠTRUNCOVÁ
Zuzana ŠTRUNCOVÁ
Bakalářská práce
Výtvarné činnosti a prostorová představivost předškoláků
An art activities and space imagination of preschoolers
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o prostorové představivosti dětí předškolního věku. V teoretické části je uvedeno jakým způsobem děti prostor chápou a jak jej zobrazují.Následně je popsána souvislost výtvarných činností a prostorové představivosti s Rámcovým vzdělávacím program pro předškolní vzdělávání. V praktické části jsou obsaženy výtvarné úkoly související s prostorovou představivostí, které …víceAbstract:
This Bachelor Thesis deals with spatial imagination of children of preschool age. In the theoretical part there is stated the way how children understand space and how they depic it. Subsequently, it is described the relation of art activities and spatial imagination with General educational program for preschool education. The practical part is consisted of arttasks related to of spatial imagination …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Rudolf Podlipský, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠTRUNCOVÁ, Zuzana. Výtvarné činnosti a prostorová představivost předškoláků. Plzeň, 2015. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Předškolní a mimoškolní pedagogika / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Prostor jako spoluhráč (Experimenty a cvičení zaměřené na vnímání prostoru pohybem a vnímámí těla v prostoru)
Markéta Šebestová -
Rozdíly ve vnímáni prostoru na pseudo 3D mapách mezi předmětovými a prostorovými vizualisty
Kateřina Žáková -
Architektura obytného prostoru v literatuře
Tomáš Hejátko -
Percepce prostoru koncentračního tábora Auschwitz-Birkenau v dílech polských bývalých vězňů
Markéta Páralová Tardy -
Percepce geografického prostoru pohledem žáků základních škol v Kopřivnici
Lumír Blažek -
Význam cítění prostoru pro performera v site-specific
Kateřina Szopová -
Mobilita seniorů jako téma výuky o prostoru
Karolína Hrubá -
Pojetí prostoru v českých pozdně středověkých kronikách
Marek Lichter