Analýza strategie síťového marketingu ve firmě Amway – Bc. Petr Hynšt
Bc. Petr Hynšt
Bachelor's thesis
Analýza strategie síťového marketingu ve firmě Amway
Abstract:
Tato bakalářská práce pojednává o analýze strategie zaměřené na síťový marketing firmy Amway Corporation. Ke zpracování práce jsou stanoveny hypotézy, které se práce buďto snaží potvrdit nebo vyvrátit. Celá práce je složená ze čtyř částí. Část první se věnuje sběru teoretických poznatků o daném problému. Hlavním zdrojem informací byly odborné publikace a odborné webové stránky. V části druhé se věnuji …moreAbstract:
This thesis discusses the analysis of strategies for network marketing companies Amway Corporation. For elaboration are specified hypothesis, which work either trying to prove or disprove. The whole work is composed in four parts. Part One deals with the collection of theoretical knowledge about the problem. The main source of information were professional publications and professional websites. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2010
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/xsb86/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 9. 2010
- Supervisor: Ing. Tsolmon Jambal, Ph.D.
- Reader: Ing. Ladislav Šolc, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Multilevel marketing
Adam Vajner -
Využití Online marketingu v Multilevel společnosti
Dominik Klimek -
Analýza marketingové komunikační strategie v multilevel marketingu
Pavla Mencová -
Využití Online marketingu v Multilevel společnosti
Erik Cíferský -
Multilevel marketing
Pavla Holá -
Multilevel marketing a jeho aplikace ve vybrané finanční společnosti
Radim Fiala -
Multi-level marketing
Michal Plzák -
International Direct Marketing of the selected company
Kristina Simonova