Analýza strategie síťového marketingu ve firmě Amway – Bc. Petr Hynšt
Bc. Petr Hynšt
Bakalářská práce
Analýza strategie síťového marketingu ve firmě Amway
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o analýze strategie zaměřené na síťový marketing firmy Amway Corporation. Ke zpracování práce jsou stanoveny hypotézy, které se práce buďto snaží potvrdit nebo vyvrátit. Celá práce je složená ze čtyř částí. Část první se věnuje sběru teoretických poznatků o daném problému. Hlavním zdrojem informací byly odborné publikace a odborné webové stránky. V části druhé se věnuji …víceAbstract:
This thesis discusses the analysis of strategies for network marketing companies Amway Corporation. For elaboration are specified hypothesis, which work either trying to prove or disprove. The whole work is composed in four parts. Part One deals with the collection of theoretical knowledge about the problem. The main source of information were professional publications and professional websites. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2010
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/xsb86/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 9. 2010
- Vedoucí: Ing. Tsolmon Jambal, Ph.D.
- Oponent: Ing. Ladislav Šolc, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Multilevel marketing
Adam Vajner -
Využití Online marketingu v Multilevel společnosti
Dominik Klimek -
Analýza marketingové komunikační strategie v multilevel marketingu
Pavla Mencová -
Využití Online marketingu v Multilevel společnosti
Erik Cíferský -
Multilevel marketing
Pavla Holá -
Multilevel marketing a jeho aplikace ve vybrané finanční společnosti
Radim Fiala -
Multi-level marketing
Michal Plzák -
International Direct Marketing of the selected company
Kristina Simonova