Subjektivně subjektivní dokument – Zdeňka BARTOŠOVÁ
Zdeňka BARTOŠOVÁ
Bakalářská práce
Subjektivně subjektivní dokument
Subjectively subjective document
Anotace:
Ve své bakalářské práci rozebírám pojem subjektivně subjektivní dokument. Zabývám se problematikou transparence fotografie a fotografie jakožto svědka událostí. Dále analyzuji subjektivní dokument, jeho vizuální aspekty a snažím se vytyčit jeho hranice, které, jak se domnívám, nemohou být nikdy překročeny díky druhotné subjektivitě projevující se u fotografované osoby.Abstract:
In my bachelor thesis I analyze the concept of subjectively subjective document. I deal with the issue of transparency of photography and photography as a witness to events. Furthermore, I deal with the subjective document, its visual aspects and I try to set its boundaries, which, in my opinion, can never be crossed due to the secondary subjectivity manifested in the photographed person.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 7. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: MgA. Bc. Imrich Veber
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BARTOŠOVÁ, Zdeňka. Subjektivně subjektivní dokument. Ostrava, 2020. bakalářská práce (BcA.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Fakulta umění
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Fakulta uměníOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Fakulta uměníBakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Tvůrčí fotografie
Práce na příbuzné téma
-
Autorská intence a tvůrčí psaní
Lucie Zapletalová -
Vybrané teorie umělecké intence v estetice 20. století
Tereza Šťovíčková -
Intence a hodnota
Patrik Karkoš -
Intence a intencionalita v dějinách uměni
Petr Adámek -
Intence autora a čtenáře v současných teoriích interpretace
Tereza MATĚJKOVÁ -
Dopady greenwashingu na nákupní intence a důvěru spotřebitelů ve značku v cestovním ruchu
Martin Kučaba -
Intence dospělých nechat se očkovat proti klíšťové meningoencefalitidě v kontextu marketingové komunikační strategie
Tomáš Svačina -
Obrazové menu - intence diváka v kontaktu s obrazem
Zuzana Novotná Ištvanová