Mediální mapa německé spolkové země Hesensko – Mgr. Bc. Tereza Verbíková
Mgr. Bc. Tereza Verbíková
Bachelor's thesis
Mediální mapa německé spolkové země Hesensko
Media map of German federal state Hesse
Anotácia:
Cílem práce je přiblížit mediální systém spolkové země Hessensko. Hlavní část práce tvoří popis současných hessenských médií. Studie se zaměřuje také na legislativu spojenou s médii a k tomu se vážícím kontrolním orgánům. Pozornost je také věnována profesním novinářským organizacím a institucím, které se věnují vzdělávání žurnalistů. Mediální mapa tak zobrazuje mediální krajinu Hessenska jako komplexní …viacAbstract:
The aim of this thesis is to approximate the media system in federal state Hesse. Body of thesis constructs description of actual Hesse media. This thesis targets the legislation allied to media and inspection authorieties, which are connected with it . It pays interest to journalistic profesional organisations and also to institutions, which attend to education of journalists. The media map describes …viacKľúčové slová
Hessensko Německo média role médií lokální regionální Hesse Germany role of media local regional
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/kzmyf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2009
- Vedúci: Mgr. Jaroslav Čuřík, Ph.D.
- Oponent: Ing. Rudolf Burgr, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesBachelor programme / odbor:
Humanities / Media Studies and Journalism
Práce na příbuzné téma
-
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
The impact of youth intention towards electric vehicles with moderating role of social media
Nawazish Ali Shaukat -
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Valentin Lopatko -
Role of Social Media in Brand Building
Jannatul Ferdous -
Role of social media in customers decision-making process
Daria Golovko -
The Role of New Media in Marketing Communication
Nicola Naušová -
Role médií v regionální politice Blízkého východu
Kristýna JEDLIČKOVÁ