Aleš Vitinger

Master's thesis

Komunitní marketing na Fakultě informatiky a statistiky VŠE Praha

Social Media Marketing of The Faculty of Informatics and Statistics VŠE Prague
Abstract:
Cílem práce je analyzovat možnosti komunitního marketingu a jeho využití pro účely FIS VŠE. Analýza pokrývá sociální sítě obecně -- jejich vznik, vývoj a popis současných dominantních sítí. Druhou části analýzy je studie marketingového využití sociálních sítí, obzvlášť s přihlédnutím na česká specifika a zdejší využívání těchto služeb. Jako podklad pro formulaci strategie komunitního marketingu FIS …more
Abstract:
The main goal of this thesis is to analyze possibilities of social media marketing and its use for the purposes of FIS VŠE. The analysis covers social networking sites and their evolution, including description of current major social networking sites. The marketing potential of social networking sites is analyzed in the second part of general analysis with special attention to specifics of Czech market …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 10. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2012
  • Supervisor: Josef Basl
  • Reader: Petr Mazouch

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/31804

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie