Patrik Kuchař

Bakalářská práce

Analýza současných možností využití alternativních pohonných jednotek v letectví

Analysis of Current Possibilities of Alternative Aircraft Propulsions
Anotace:
Bakalářská práce poskytuje obecný pohled na stav současného poznání převážně elektrických pohonných jednotek. V první části práce je popsán současný stav a fungování pohonných jednotek dnes používaných k pohonu dopravních letadel. Dále je popsána motivace, která se skrývá za hledáním nových, ekologičtějších způsobů pohonu dopravních letadel. V druhé části práce jsou popsány základní konfigurace, technologie …více
Abstract:
The bachelor's thesis provides a common view on the status of current knowledge, predominantly of electrical power units. The current state and functioning of power units used nowadays for aircraft propulsion are explained in the first part. Motivation is then described furthermore as it stands behind the search for new, more ecological methods of aircraft propulsion. In the second part, there are …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2021
  • Vedoucí: Vojtěch Graf
  • Oponent: Michal Tomašula

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita Ostrava