Parametry hodnotové inovace strategie modrého oceánu – Bc. Lenka Tučková
Bc. Lenka Tučková
Diplomová práce
Parametry hodnotové inovace strategie modrého oceánu
Parametres of Value Innovation in Blue Ocean Strategy
Anotace:
Diplomová práce se zabývá novým přístupem ke strategii podniku, strategií modrého oceánu autorů Kima a Mauborgne. SMO je inovační strategie, která je konstruována k omezení vlivu konkurence na podnik a vytvoření podmínek pro tvorbu inovací a tím zvýšení šancí růstu zisků. Nejprve je tato strategie podrobně představena a porovnána s jinými strategiemi a je zde vysvětlen její přínos pro podnik. Dále …víceAbstract:
This diploma thesis deals with a new approach to business strategy, Blue Ocean Strategy developed by authors Kim and Mauborgne. Blue Ocean Strategy is an innovative strategy that is designed to limit the influence of competition on the company and to create conditions for the formation of innovation and thus increase the chances of profit growth. Firstly this strategy is presented in detail and compared …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2014
Zveřejnit od: 7. 5. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2014
- Vedoucí: doc. Ing. Pavel Štrach, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Tučková, Lenka. Parametry hodnotové inovace strategie modrého oceánu. Liberec, 2014. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.5.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 7. 5. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakultaVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Strategické řízení a strategie modrého oceánu v oblasti secondhand obchodu
Jana Šmatova -
Strategie modrého oceánu jako nástroj pro vytvoření nových služeb v hotelnictví
Tatiana Badashkeeva -
Strategie modrého oceánu
Martina KALČÍKOVÁ -
Strategie modrého oceánu v oblasti úklidu kancelářských prostor na pražském trhu
Kristýna Hozáková -
Strategie modrého oceánu v praxi českých firem
Michaela Charvátová -
Strategie modrého oceánu
Anna Koshil -
Strategie modrého oceánu v praxi českých firem
Daniel Mucha -
Strategie modrého oceánu
Pavel Louda