Nové trendy v marketingové komunikaci a možnosti jejich využití v praxi firmy – Bc. Simeon Placharov
Bc. Simeon Placharov
Diplomová práce
Nové trendy v marketingové komunikaci a možnosti jejich využití v praxi firmy
Trends in marketing communications and their use in business practice
Anotace:
Objevování nových způsobů a trendů je klíčem, jak vzbudit u potenciálních klientů zájem o produkt, službu, firmu a značku. Diplomová práce se zabývá trendy v marketingové komunikaci, které by firma měla implementovat do svých plánů a zajistila si tak jedinečnou pozici na trhu. Tím si zajistit jedinečnou pozici na trhu a stát se vyhledávaným obchodním partnerem pro své zákazníky. Cílem diplomové práce …víceAbstract:
Discovering new approaches and trends is the key to attracting potential clients interested in your product, service or brand. This thesis deals with trends in marketing communications, which companies should implement in order to secure a unique position in the market and a sought-after business partner for customers. The aim of this thesis is to review the current knowledge of communication tools …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/oow10/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: Ing. Pavel Nesejt
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Nové trendy v podnikání v cestovním ruchu
Pátková Pátková -
Nové trendy v podpoře udržitelné dopravy v České republice
Eliška Peloušková -
Implementace Průmysl 4.0/digitalizace v logistických systémech (v nákupu, zásobování, skladování, distribuci, obchodě) v praxi podniku
Eva Hajná -
Nové trendy v cukrářství
Alena Trojanová -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Waschek Waschek -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Veronika Lysková -
Nové sofistikované trendy v personalistice
Petra Svoboda -
Nové trendy v kardiopulmonální resuscitaci a jejich možný přínos pro léčbu pacientů v přednemocniční péči
Vojtěch ŠKOLAUDY