Bc. Simeon Placharov

Diplomová práce

Nové trendy v marketingové komunikaci a možnosti jejich využití v praxi firmy

Trends in marketing communications and their use in business practice
Anotace:
Objevování nových způsobů a trendů je klíčem, jak vzbudit u potenciálních klientů zájem o produkt, službu, firmu a značku. Diplomová práce se zabývá trendy v marketingové komunikaci, které by firma měla implementovat do svých plánů a zajistila si tak jedinečnou pozici na trhu. Tím si zajistit jedinečnou pozici na trhu a stát se vyhledávaným obchodním partnerem pro své zákazníky. Cílem diplomové práce …více
Abstract:
Discovering new approaches and trends is the key to attracting potential clients interested in your product, service or brand. This thesis deals with trends in marketing communications, which companies should implement in order to secure a unique position in the market and a sought-after business partner for customers. The aim of this thesis is to review the current knowledge of communication tools …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2015
  • Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Pavel Nesejt

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance