Nové trendy v marketingové komunikaci a možnosti jejich využití v praxi firmy – Bc. Simeon Placharov
Bc. Simeon Placharov
Master's thesis
Nové trendy v marketingové komunikaci a možnosti jejich využití v praxi firmy
Trends in marketing communications and their use in business practice
Abstract:
Objevování nových způsobů a trendů je klíčem, jak vzbudit u potenciálních klientů zájem o produkt, službu, firmu a značku. Diplomová práce se zabývá trendy v marketingové komunikaci, které by firma měla implementovat do svých plánů a zajistila si tak jedinečnou pozici na trhu. Tím si zajistit jedinečnou pozici na trhu a stát se vyhledávaným obchodním partnerem pro své zákazníky. Cílem diplomové práce …moreAbstract:
Discovering new approaches and trends is the key to attracting potential clients interested in your product, service or brand. This thesis deals with trends in marketing communications, which companies should implement in order to secure a unique position in the market and a sought-after business partner for customers. The aim of this thesis is to review the current knowledge of communication tools …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/oow10/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2015
- Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Reader: Ing. Pavel Nesejt
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PLACHAROV, Simeon. \textit{Nové trendy v marketingové komunikaci a možnosti jejich využití v praxi firmy}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2015. Available from: https://theses.cz/id/f17fsa/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Nové trendy v podnikání v cestovním ruchu
Pátková Pátková -
Nové trendy v podpoře udržitelné dopravy v České republice
Eliška Peloušková -
Implementace Průmysl 4.0/digitalizace v logistických systémech (v nákupu, zásobování, skladování, distribuci, obchodě) v praxi podniku
Eva Hajná -
Nové trendy v cukrářství
Alena Trojanová -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Waschek Waschek -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Veronika Lysková -
Nové sofistikované trendy v personalistice
Petra Svoboda -
Nové trendy v kardiopulmonální resuscitaci a jejich možný přínos pro léčbu pacientů v přednemocniční péči
Vojtěch ŠKOLAUDY