Bc. Simeon Placharov

Master's thesis

Nové trendy v marketingové komunikaci a možnosti jejich využití v praxi firmy

Trends in marketing communications and their use in business practice
Abstract:
Objevování nových způsobů a trendů je klíčem, jak vzbudit u potenciálních klientů zájem o produkt, službu, firmu a značku. Diplomová práce se zabývá trendy v marketingové komunikaci, které by firma měla implementovat do svých plánů a zajistila si tak jedinečnou pozici na trhu. Tím si zajistit jedinečnou pozici na trhu a stát se vyhledávaným obchodním partnerem pro své zákazníky. Cílem diplomové práce …more
Abstract:
Discovering new approaches and trends is the key to attracting potential clients interested in your product, service or brand. This thesis deals with trends in marketing communications, which companies should implement in order to secure a unique position in the market and a sought-after business partner for customers. The aim of this thesis is to review the current knowledge of communication tools …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 6. 2015
  • Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Reader: Ing. Pavel Nesejt

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance