Ing. Mathapelo Mologadi Malatji

Diplomová práce

Social networking and its Impact on New Product Development within the Consumer Electronics Industry

Social networking and its Impact on New Product Development within the Consumer Electronics Industry
Anotace:
Social networking sites (social media) have offered companies the opportunities for these sites to be used for the purposes of marketing, public relation, publicity, feedback, customer complaints and for other purposes. This study suggests that social networking sites (social media) can also be used as a tool for gathering information for product development (NPD) and that social networking sites have …více
Abstract:
Social networking sites (social media) have offered companies the opportunities for these sites to be used for the purposes of marketing, public relation, publicity, feedback, customer complaints and for other purposes. This study suggests that social networking sites (social media) can also be used as a tool for gathering information for product development (NPD) and that social networking sites have …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 1. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 1. 2018
  • Vedoucí: M. B.A. Tuck Lloyd Crawford Macrae
  • Oponent: Ing. Petr Smutný, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (angl.)