Bc. Kateřina Švecová

Diplomová práce

Seberegulace žáků staršího školního věku v kontextu zvládání zátěže.

Self-regulation in the context of coping in young adolescents.
Anotace:
Cílem předkládané práce bylo zmapování seberegulace a zvládání zátěže u dětí staršího školního věku a dalších souvislostí, jako jsou genderové rozdíly a školní prospěch. Výzkumu se zúčastnilo celkem 229 žáků osmých a devátých ročníků základních škol. Výsledky potvrdily předpoklad, že se mechanismy selekce, optimalizace a kompenzace (SOC) v tomto vývojovém období začínají vnitřně diferencovat. Ukázalo …více
Abstract:
The presented study is focused on mapping the topics of intentional self-regulation and coping in young adolescents and selected contexts as gender differences and academic achievement. We gathered data from 229 elementary school students (grades 8,9). Findings have confirm presumption about that mechanisms of selection, optimization. and compensation (SOC) start to differentiate in this developmental …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 5. 2015
  • Vedoucí: doc. PhDr. Iva Burešová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta