Bc. Zdeňka Šotkovská

Master's thesis

Marketingový mix vybrané firmy

Marketing mix of the selected company
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou a optimalizací marketingového mixu ve společnosti Shanti & Co, která se specializuje na prodej orientálních výrobků. Cílem diplomové práce je zhodnotit nastavení marketingového mixu vybrané firmy a navrhnout případná zlepšení v potřebných oblastech. V práci byly využity kvantitativní a kvalitativní metody výzkumu, včetně dotazníkového šetření a hloubkových …more
Abstract:
This thesis focuses on the analysis and optimization of the marketing mix at Shanti & Co, a company specializing in the sale of Oriental products. The goal of the thesis is to evaluate the setup of the marketing mix of a chosen company and propose potential improvements in necessary areas.. Quantitative and qualitative research methods were used, including surveys and in-depth interviews with the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 6. 2024
  • Supervisor: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Jan Bujok

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Master programme / field:
Economics and Management / Trade and Marketing